lördag 21 november 2009

Yes, uppdatering.

Eftersom att jag inte har tid att rita (fast det tar typ fem minuter att rita en bild eh) och befinner mig under ren och skär stress så ska jag skriva lite HISSANDE OCH DISSANDE.

DISS

Plugg. Ja, ni hörde rätt, även troll måste plugga... varför? Jo, eftersom att det moderna trollet måste vara en gigantisk besserwisser och veta allt. Då måste man vara en riktig jävla plugghäst. Just av denna anledning så kan vi inte uppdatera lika mycket som vanligt för tillfället; vi måste bevisa för troll-ledarna att vi är smarta nog att vara troll.
Och föresten, att troll ska vara dumma är en myt! Det är bara de där jävla bergatrollen som är puckade, vi skogstroll och internettroll är smarta jävlar.

BrokenCYDE. Ja, vi har dissat det här bandet förr... men.... det räcker inte med en gång. De är så otroligt dåliga att man mår dåligt av det.

Folk som gillar BrokenCYDE. Ni är avskyvärda. Förlåt men... snälla, dö bara. Då har vi svampkalas.

"Scene/emobloggar". Det finns två sorters så kallade scene/emobloggar: "hej jag vill dö och flashar det för internet"-bloggar och "lol hej jag är SCENE och FLUMMIG och RANDOM och jag hatar fjortisar även om de inte har gjort mig något :D"-bloggar. Ni är minst lika stora fjortisar som de med idominsalva på läpparna, snälla, bara dö.

Folk som inte tror att "stora" personer kan vara gays. Nu pratar jag om till exempel de som vägrar inse att Rob Halford är bög just för att han är en stor musiker. Sexualitet har INGET att göra med hur begåvad man är.... mycket talar för att till exempel Leonardo da Vinci var bög, och han var förmodligen en av världens mest talangfulla människor. :)

Blondinbloggare som inte bloggar. De kallar sig professionella bloggare men orkar inte roa de sadistiska trollen med mer än tre inlägg om dagen? BU!

HISS

Tv-spel. Aaah, varför är det så kul?! När man har spelat spel som Assassins creed och Bully förstår man att det är mycket mer än bara hjärndött levlande och dödande av monster.

Troll. Vi är så förbannat coola att det inte är sant. End of fucking story.

Rödrävs smeknamn. Rivpappa och Svampkalas.... sötaste namnen någonsin. <3>


Nej, nu ska jag ta mig i kragen och lära mig om CELLER. Dra åt helvete, plugg. >(

//Rivfader

3 kommentarer:

  1. Måste hålla med rejält angående små alternativa fjortisar. Bimbos ser ingen skillnad på dem och en normal, vettig människa med piercings.
    Så, alla med hål någon annan stans än i naveln ses automatiskt som uppmärkssamhetssökande emoidioter, och det är ju tråkigt.
    Kanske är att kasta sten i glashus, för jag älskar uppmärksamhet.
    Men då typ för att jag är äcklig/chockerande/rolig och inte för att jag är fruktansvärt deprimerad och behöver tröst av hela bloggvärlden.

    Skitlång kommentar. Tror jag behöver umgås med någon, höhö.

    SvaraRadera
  2. Bra hiss eller diss, Mer sanning till folket =D

    SvaraRadera
  3. Så himla rätt :D Särskilt om BrokenCYDE och Scene/emobloggar. Couldn't agree more.


    http://ordetvarmitt.blogg.se

    SvaraRadera