onsdag 4 november 2009

Sitter här mitt i natten...

Klockan är ju... tre? Och det är VARDAG? Wow Rivfader, det här var det dummaste du har gjort sedan du solade dig i blått ljus för att bli ett WoW-troll...

I varje fall... eftersom att det har varit lite taskigt med update på senaste tiden (vilket ni får leva med då vi är upptagna troll! World of warcraft och mossplockning är serious business!) så kör jag ett litet hiss/diss-inlägg.


Diss!

Oansvariga föräldrar. Särskilt avskyvärda är de som skyller deras barns beteende på tv-program, spel och filmer. "Åh neeeej, min son är beroende av World of warcraft! Allt är de onda, korrupta företagens fel!" Det finns en väldigt enkel lösning på det här, o du oansvarige förälder:

1. Ge ungen datatid. Hota med att dra in veckopengen om den inte följs.

2. Börja spela själv. Det blir instantly not-cool!

3. Ta hans dator. FÖR I HELVETE, du är hans förälder och jag gissar på att snorungen är tio år, du kan ta datorhelvetet om det stör dig så mycket att han spelar.

4. Inse att din unge inte har ett socialt liv och söker tröst i WoW. (Det är såhär i 98 % av fallen och jag har totally riktig statistik.)


Wannabe-wannabe-barbies. They really get under my skin, särskilt då de ökar drastiskt i antal i dessa mörka dagar..... det värsta är när de härmar wannabe-barbiesarna med namn relaterade till avföring.... ta till exempel Kissar, som informerar alla om att hon urinerar genom sitt bloggnamn. Ursäkta men.... JAG VILL INTE VETA VAD DU GÖR DÄR BORTA I LULEÅ, TACK.


Alliance. ÅÅÅÅH VAD JAG HATAR DEM! De tror att de är något med sina jävla TENTAKELSKÄGG och JULTOMTEWANNABES. Well guess what; horde har gröna gubbar, sexiga troll, ruttnande zombies, furfags och bögalver! TAKE THAT, ALLIANCE.


Hiss!

World of Warcraft-troll. Ååååååh, de är sötast och finast och bäst! Tycker dock lite synd om dem med de där betarna, måste vara lite svårt att pussas....


Cartman. Bästa karaktären ever, aigh? AIGH! (Ska dock inte förvirras med Amir.)




//Rivfader

1 kommentar: