måndag 16 november 2009

MUSIK!



Hej! Just nu är jag väldigt trött och har extremt ont i huvudet. Vad kan då passa bättre än våldsamma gitarrer och bankande trummor? Vad kan du passa bättre än METAL?! :D Här kommer dagens låt! 


VODKA! VODKA! Ren och skär lycka i musikform. <3

....vafan, "dagens låt", scratch that. DAGENS LÅTAR! Spam!!

Jag älskar, älskar, älskarrrrr Tyr. Heris röst är helt otrolig och jag kan inte lyssna på den här låten utan att börja sjunga själv.


ÄKTA DANSMUSIK! Finntroll, Finntroll!


Opeth är fullständigt underbara, och jag vet; det här är låten som alla gillar. Men det stoppar mig inte från att lägga upp den här. Den är fullständigt underbar. :) För er som inte gillar growl så rekommenderar jag att kolla upp Opeths lugnare låtar. Heck, hela Damnation-skivan skulle nog era mammor uppskatta. Jag är seriös.


Även det här är låten som "alla gillar" - av en anledning. RUN AWAY RUN AWAY RUN AWAY! Är man en nörd som Rivpappa  är det perfekt bakgrundsmusik när man kan spela som Worgen i Cataclysm... host.


Ok, jag ska fatta mig kort och tydligt: Kamelot är underbara. I början hade jag lite svårt för Khans röst av någon anledning som jag inte kan förstå just nu. 

Nu blev det hårdare...! Jag gillar verkligen den här låten, den är catchy (förlåt Bloodbath för att jag använder det ordet för att beskriva er musik) på ett konstigt  men bra sätt...!


Ok. Sista låten nu, annars tar det aldrig slut! Det här är nog min favoritlåt av Turisas. Helt underbar. TILL KAMP, BRÖDER! 
....typ.

Ffffffu, nu kommer jag på ännu fler låtar, men... jag skonar er. För tillfället.

//Rivfader

3 kommentarer:

  1. Detta är ett av skälen till varför eran blogg sparkar arsle. Grym musik!

    SvaraRadera
  2. Och Henris röst bord väl nära på räknas in bland jordens underverk.

    SvaraRadera
  3. Riktigt jävla grym musik. Denna bloggen ligger framöver i mina bokmärken!

    SvaraRadera