lördag 14 november 2009

SUCCESS.

Jag har varit och letat efter Svampfest i TIMMAR nu. ÄNTLIGEN hittar jag henne... som en trasig ballong! Exorcisten jag hyrde behövde dock bara mumla några ord som var omöjliga att tolka för att hon skulle bli sitt gamla vanliga jag igen.... hurra!

.....sen slet hon av mig min mask... >(



Grrrgrrrrgrrrrrr jag ser ut som en jävla bögalv här. Okej, jag är rätt gay, MEN JAG ÄR INGEN JÄVLA  ALV FRÅN WORLD OF WARCRAFT.

Påtal om World of warcraft - vad tänkte Blizzard när de kom på raserna i WoW?

Human - Fula gubbar som skulle passa bättre som tatuerade brottslingar i amerikanska fängelseserier. Kvinnorna har bara gigantiska boobs och är allmänt personlighetslösa.
Dwarf - Ursäkta, det behövs bara EN jultomte här. 
Gnome - En till missbildad kopia på jultomten. Är nästan lika kort som din snopp.
Night elf - De kommer totally att skapa ett lila KKK en vacker dag - PURPLE POWER PURPLE POWER!
Draenei - TENTAKELSKÄGG TENTAKELSKÄGG AAAH MARDRÖMMAR JAPANSK PORR FJKGKDFGFD
Orc - Hulken irl. ..........wait, inte alls irl. 
Tauren - FURFAGS FURRIES YIFF FURFAGS FURFAGS FURFAGS YIFF FURRIES
Troll - Sexiga. End of fucking story.
Undead - Nekrofili ahoy...
Blood elf - GAY GAY GAY. GAYIGARE ÄN RIVFADER. GAYIGARE ÄN SVAMIR. GAYIGARE ÄN.... KRILLE. RIKTIGT GAY.

Och så de nya raserna:

Goblin - Mini-orcer? Helt onödiga och vidriga om de inte pratar som leprechauns/irländare.
Worgen - För Taurens behövde några att furfaga sig med.... FURFAG FURFAG FURFAG

......uhm det var allt.

//Rivfader

6 kommentarer:

  1. Jag är fan lite tänd på er alltså. Kan vi inte ha en orgie i skogen så bloggbimbosarna får något att skriva om? Ja? Lite? :D

    SvaraRadera
  2. Hah men gud vad hemskt du är i munnen? Har inte din mamma lärt dig? Är det för övrigt fel att jag tog åt mig av din bild? hmm.. tyvär så vet jag att den syftades på mig, dudeee :) Nej men hahah orkar inte med dig. Och nej jag är nog inte fet då jag har magrutor? hAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHA du är rolig du :)

    SvaraRadera
  3. Jag vet vad folk skriver om mig ? du har TJATAT om att "jag leker känd fast egentligen är nobody" jag själv hade aldrig kunnat gissa på att det var jag om jag inte visste att du tyckte det. Men bra om det inte vad jag, TÄNKTE VÄL DU VEEET! BAH SHIIIEEEET

    SvaraRadera