måndag 30 november 2009

Hiss & Diss

OKEJ.
Nu har vi inte uppdaterat på jäääävligt länge. Det kanske är dags. Eller?
Rivfader är sönderstressad, så jag kanske kan göra en liten hiss & diss-grej? Då säger vi så.


1. SVAMPFEST!
Och då menar jag inte mig själv, även om jag är fantastisk på alla sätt och vis. Jag menar låten "Svampfest" med Finntroll :D Jätte bra dansmusik är nog det enda jag har att säga. LYSSNALYSSNALYSSNA.


2. CHOKLAD!
Det är allt jag har att säga. Eller skriva då. Och jag vet att det har blivit sagt förr men... CHOKLAD 4EVER!

3. Vikingafilmer.
Det behöver inte ens vara något ljud på. Man behöver bara titta på alla söta långhåriga blonda vikingar och NJUUUTA! Ögonorgasm. Men bara om vikingarna är söta så klart. Och INTE blir mördade av någon ful tjockisviking. Eller ett korthår. Då blir man bara arg. D:<



1. Emocore.
Jag trodde de flesta ville bli av med dessa hemska wemos, bort från internet, bort från Sverige, bort från vår värld. Men tydligen hade någon annan (SÄKERT OCKSÅ NÅGON TÖNTIG EMOTIONAL HARDCORARE) för sig att alla wemos var så bra att han/hon/den/monstret tyckte de var värda en egen hemsida, som till och med innehöll ordet emo i adressen. Men det räckte ju uppenbarligen inte med att fylla hemsidan med finniga, sönderskurna, gnälliga tonåringar. Ingen på "EC" har ju inte heller någon humor. Liksom, kom igen, jag blev avstängd från forumet för att jag skrev att jag hade grön mens. VADÅ DISKRIMINERING, BANNAR MIG PGA DET? TÄNK OM JAG HAR DET DÅ, BARA FÖR DET INTE ÄR VANLIGT BEHÖVER DET VÄL INTE VARA EN LÖGN. Jävla emosar. Jag skulle kunna skriva mycket mer, men jag tror nog att jag ska börja med nummer två istället.

2. SCENEBLOGGARNA IGEN
Jag vet, har redan dissat. Men jag vill bara tillägga en sak, eftersom emosarna oftast skriver "trött på fjortisbloggar, läs vår emoblogg :)": SCENEBLOGGAR OCH FJORTISBLOGGAR ÄR EXAKT LIKADANA!
Jag tänkte göra en liten lista för att visa likheterna:

Scene(blogg):
  • Bakgrunden ska vara rosa och kawaii/söwt på fjortisspråk. :).
  • De har slitet, ibland sönderblekt plattat hår, med jättesynligt löshår.
  • De klär sig i superkorta kjolar som oftast inte ens är en kjol utan bara ett linne de har dragit ner precis över rumpan.
  • De provocerar överdrivet tydligt.
  • De sminkar sig överdrivet mycket.
  • De ÄLSKAR, ÖVERANVÄNDER OCH SUGER PÅ PHOTOSHOP!
  • Sist men inte minst, det är fullkomligt ointressant att läsa.
Fjortis(blogg):
  • Bakgrunden ska som sagt vara rosa och jättesöööööwwwwt. Mjauuuww.
  • De har sönderblekt plattat hår med jättesynligt löshår.
  • "De klär sig i superkorta kjolar som oftast inte ens är en kjol utan bara ett linne de har dragit ner precis över rumpan." Enda skillnaden här är att fjortisarna inte är så färgglada.
  • De provocerar så tydligt och dåligt att det inte ens är roligt att läsa.
  • Som sagt; för mycket smink = HOOKER.
  • Photoshop, photoshop, photoshop...
  • SKILLNADEN HÄR ÄR ATT FJORTISBLOGGARNA SUGER PÅ ALLA SÄTT OCH VIS, MEN ÄR FORTFARANDE RO. AN. DE.
P.S Ignorera om jag har skrivit något jättekonstigt, jag är trött. Väldigt trött.

Tack för mig.
/ Svampfest

6 kommentarer:

  1. Vad heter du på ec?

    SvaraRadera
  2. Jag blir snart galen D: Vet att ni har mycket att göra, men jag har youeffingsuckabstinens! Blargh!

    SvaraRadera
  3. Det här är helt utan tvekan internets mest läsvärda blogg. :D Upptäckte er för bara några dagar sedan och vill ha mer, mer, mer! Hälsningar från en gladglad Borghild. :)

    SvaraRadera
  4. Att ens förekomma i samma media som Finntroll är en förnedring mot ett enastående band, bloggen suger balle och mitt råd till två 14åriga killar utan könshår är: ställ er på huvudet i sandlådan, be en kompis fylla röven full med olja och gräva över er, så ser jag till och kommer förbi med en 25tons bergborrare å letar olja dagen efter..

    SvaraRadera
  5. "Sug Kuk" han är så tuff och fräck
    Hans mamma säger att han är så rar och käck,

    Men inga brudar vill följa med honom hem
    Inga vänner har han, och han kallas i smyg för "bögslem",

    Sitter framför datorn hela dagen
    När han inte är med de andra griskultingarna i hagen,

    Spelar wow och counter strike
    Och han är för tjock för att cykla på en mountain bike,

    Ett troll skulle han gärna vilja vara
    Men först ska han göra ett könsbyte och börja kalla sig för Sara.

    SvaraRadera
  6. Sug kuk är otroligt mogen som lämnar onödiga kommentarer. Sug kuk kan suga snopp, äta sperman, skita ut den och slicka upp den igen

    SvaraRadera