torsdag 19 november 2009

Dagens spontana inlägg

Känner någon sig träffad är det inte vårt fel. :) 

Kommer förmodligen bli lite taskigt med uppdateringar framöver då jag har en massa saker att göra; och tro mig, det är ÄNNU viktigare än svampplockning.

...påtal om inget.... jag gjorde mig själv som South park-gubbe för ett tag sedan! Blev dock... inte såååå likt....

"Vad tycker ni om min klädstil? Kul? Snügg? Full? Hårig? Retarderad? Efterbliven? Skämt osido..."

Svampfest var lurig och hittade en bättre generator för sin bild. >(


....heeey. De där tatueringarna var inte så fel. Baby, skaffa. ;D

Hejsvej, och tack för de bra/konstiga/rent av dåliga/fabulösa kommentarerna, de får oss att känna oss levande. :D

//Rivfader

3 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar er!

    Ps. Jag är en oändlig fabrik av nya nick att använda när jag kommenterar intet ont anande offers bloggar. HÄHÄHÄ.

    SvaraRadera
  2. Åhhh Frackt, länk?

    SvaraRadera