måndag 16 november 2009

Bloggläsare.

CHA-CHAAA!

....jag skojade. Okej. OKEJ.

Så. Eftersom att vi är såna otacksamma, elaka och otrevliga trolljävlar så ska vi dela upp våra egna bloggläsare i olika stereotypa grupper. Men som Svampfest så vist säger; att säga "ett otrevligt troll" är som att säga "en ljushårig blondin"!


Fjortisar. Fjortisen är den som bara läser inläggen som handlar om dennes favoritbloggare. Den är däremot något bättre än andra fjortisar då den är smart nog att inte ta allting helt seriöst.


Lurkers. Såna som läser bloggen i smyg utan att ge de hårt arbetande trollen någon som helst feedback. Era listiga jävlar.


Folk som kommenterar saker som inte makear sense alls. Såna har vi MASSOR av, holy shit. Säg att man skriver ett inlägg om svampar. Vad står det då i kommentarsfältet?  "HÄR DEBATTERAR VI GLASS." ....what?


De "mogna". Det här är helt klart den mest irriterande läsaren. Den "mogna" måste alltid svara "moget" på saker som är otroligt oseriösa. Dess ironi-detektor gick sönder för flera år sedan och den saknar något som helst sinne för humor.


Awesome folk. De som är awesome är... awesome. De ger trollen feedback och är inte särskilt avskyvärda. Alls. Hurra! 



//Rivfader

4 kommentarer:

  1. Hrm. Hej. I'm a lurker.
    Hittade in till denna blogg via allas vår kära Rödräven och nu har jag vid sporadiska tillfällen ramlat in här utan att lämna spår efter mig. Och jisses, nu när jag läste detta inlägg så insåg jag: Jag är en lurker! :O

    För att avvisa mig tituleringen lurker så lämnar jag ett litet Hej här. Jag lär återkomma och jag lär väl kommentera igen eftersom jag nu tagit steget ut. :)

    Adjöken och på återseende!

    SvaraRadera
  2. jag hittade den här bloggen nyss, dvs jag är ny läsare. Jag tänker utnämna mig själv till awesome, sen får ni med tiden komma att hålla med mig!

    SvaraRadera