fredag 13 november 2009

Efter att ha läst Svamirs inlägg....

.....badade jag i mina egna spyor och tårar. Det var ingen vacker syn. NEJ, jag fotade inte, ni vill inte se. Jag kom dock fram till att... det här måste få ett slut. Genast.
Letade runt bland bloggens kommentarer i ren desperation och fann sedan detta:



Jag tänkte att det inte fanns något att förlora på att ge det en chans. Ringde efter en exorcist, köpte gigantiska högtalare och satte på Finntroll (inte bokstavligen, era perversa jävlar.... även om jag gärna skulle knulla två sjättedelar av Finntroll). När jag skulle tvångsmata henne med spik skedde det dock en liten incident... 



Jag råkade sticka hål på henne istället! Hon flög över halva skogen! Nu ska jag ut och leta efter henne.... och kanske låta utföra lite exorcism. Jag klarar inte av feta fjortisar i min skog.

//Rivfader

2 kommentarer: