tisdag 6 oktober 2009

Tänkte lite...

...och kom på att det kanske var dags att uppdatera bloggen lite!
Så.. jaha, vad ska man skriva om?
Jo just det, jag ska kanske få det klart för er att Håkan Hellström, är det värsta som Gud/Djävulen/Vad fan man nu tror, har skapat. JAG HATAR HÅKAN HELLSTRÖM!
Jag menar, en sak att han är extremt ful, och att alla små poppare står och skriker, som om han vore lika snygg som Kurt Cobain?
Jag skulle snarare säga att han KNAPPT bräcker amandavarfet.
Knappt.
Men nu är det ju så att ALLA hans låtar låter som ren SKIT. Och sen är det dessutom så att han sjunger förjävligt. Jag menar, visst det kanske är "meningen" (visst...) men att säga att han sjunger fint?
Fyfan säger jag bara.
Jaja, här kan ni väl jämföra då? Kurt Cobain eller Håkan HELLström?
Svaret är ju självklart...
Kurt darling <3
Håkan Fiskström...

/ Från er älskade Svampfest

2 kommentarer:

  1. Trevligt med en vettig person. Jag hatar också Håkan Hellström och hans vidriga låtar samt alla idioter som har fått för sig att dom tycker om det.

    SvaraRadera
  2. Eheh, jag gilllar Håkan Hellström men jag måste erkänna att han inte sjunger så himla vackert, men det är liksom det som är bra tycker jag c:
    Sen var det ett ganska dåligt foto på Håkan men jag måste erkänna att Kurt Cobain var fett mycket snyggare C:

    SvaraRadera