onsdag 7 oktober 2009

Bloggfight ey?

Jag hade lite tråkigt och kollade runt på olika bloggar igår; och så kom jag in på "dessssie.blogg.se". (Gå inte in på den, onödigt att ge dem mer sidovisningar; OCH GÅ NU INTE IN PÅ DEN BARA FÖR ATT JAG SÄGER ATT DU INTE SKA DET.) Dess namn påminner absolut inte om en annan, större blogg. När man går in på bloggen får man direkt den där otrevliga känslan av att spy upp sina inälvor...


Yeaaaah, och deras blogg verkligen inte en småblogg. Det är övertydligt att tjejerna antingen är fullkomligt blåsta; eller ondskefulla internettroll. Jag kände för att trolla dem:


De nappade på betet.


Jag nämnde inte ens Dessie, men känner ni er träffade så...! 

När vi ändå talar om Dessie, låt mig tillägga att hon heter Desirée, men hon kallas för Dessie i allmänhet. Ni använder exakt samma uttryck och ordval som tjejen ("love it!", "euuuuww", "I know you love me"), skriver på i princip exakt samma sätt, om samma saker, och--


.........nej nu tänker inte jag slösa mer tid på det här. Det är övertydligt att de här personerna är wannabe-internettroll som tror att de ska få cred för att med flit härma storbloggare övertydligt mycket; på ett otroligt tråkigt och clichéartat sätt.


Trolla rätt nästa gång. Är ni seriösa (vilket jag verkligen tvivlar på) skrattar jag åt er; är ni oseriösa suger ni bara.


/Rivfader

2 kommentarer:

  1. Öhh..jag? ._.''7 oktober 2009 kl. 18:34

    Jaa, jag kolla också på den bloggen, herregud, dom är ju copycats och småbloggare ;o
    Men klart man dissar dom :D

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA XD jaaaag döööör... X)

    SvaraRadera