fredag 2 oktober 2009

Rivfader är back in town

Hej allihopa! Saknat mig? Det är erat avskyvärda favoritbögtroll Rivfader! Problem verkar ha lösts, så jag går tillbaka till det vanliga och börjar uppdatera igen! Nu blir det..

RIVFADER DISSAR

-Tejp under strumpan
Ja, även troll har strumpor ibland! Jag totaldissar tejp under strumpan! Finns det något värre - well, förutom tolvåriga pojkar?

-Makaroner under strumpan
DET ÄR KLETIGT OCH ÄCKLIGT OCH....ok. Tolvåriga pojkar och makaroner under strumpan är det värsta som finns. Slut.

-Twilight
Pesten i form av en glittrande, listig vampyr-garystu...? Ja. Twilight-serien tar tillbaka feminism 150 år, glorifierar pedofili, nekrofili och ohälsosamma förhållanden, är en skam för literatturen och är allmänt vidrig. Innehåller pedowolves, dåliga karaktärer, anti-feminism och icke-logik.

RIVFADER HISSAR
-Långhåriga män
Det måste vara det vackraste som finns. Långt, tjusigt hår.... åååååh.

-Korpiklaani
Varenda låt handlar om att bli stupfull. Awesome.

-Troll
Skogstroll, träsktroll, bergatroll, svarttroll, internettroll.... vi älskar dem alla. Ni är välkomna på svampfest!

Ska väl illustrera inlägget sen..! Om jag orkar. Nu ligger jag på soffan med otrevligt ont i magen. Det är nog wannabe- barbiesarna som har förhäxat mig. Men en dag ska jag hämnas.... har fortfarande träskgrunklar.....

/Rivfader

2 kommentarer:

  1. komigen skriv mera på bloggen !!!!!!!!!!!!!! :OOO :D

    SvaraRadera
  2. Haha, dissen om Twilight är klockren (Y)
    synd bara att ingen av de lillgamla fjortisarna som läser skiten har fattat detta =/

    SvaraRadera