söndag 11 oktober 2009

Någon förolämpade just zombies grovt.

Tjohej.

Jag surfade runt lite i min tristess, och fann sedan en relativt okänd blogg. Jag kan inte riktigt komma ihåg vad den kallades, men jag minns tydligt att titeln påminde starkt om urin. I varje fall hade bloggerskan noterat Stockholm Zombie walk som var igår, och....



För det första; visa dig på gatorna? Hej, kan vi inte stava idag? 

För det andra; sedan när är zombies EMOS? Man kan inte vara en musikstil, men om vi jämför tonårsstereotypen "emo" med en zombie, ser vi några likheter då?




Zombies fanns långt innan de så kallade emosarna. De är inga tonårsstereotyper som skär upp sina armar och fejkar depression, de är levande döda. De äter hjärnor. Emos skulle inte ens våga röra en hjärna då de är världens största pussies. 

Urin-människan som skrev det här är en skam för zombies och bör bli träskgrunklad med en gång.

Och för det tredje; Svampfest var där. Hon kommer att vara redo att döda när hon får höra att någon bitch kallade henne emo... men ni får aldrig veta vem hon är, feel the pain. ;) Ja, jag härmade Diarré med flit, sue me.


/Rivfader

2 kommentarer:

  1. Nästa år tycker jag vi i samlad trupp marscherar iväg från zombiewalken och walkar till Urinie och jagar henne genom stan.

    Ps. NI HAR VÄL INTE MISSAT BUGOUT MOVIE?!

    SvaraRadera
  2. Ni har en så jävla klöockren blogg!

    SvaraRadera