måndag 22 mars 2010

uhuh.

Nu är jag schysst och bloggar fast jag mår skitdåligt. :(

HISS

Science fiction
ÅHHH JA. Töntiga scenarion i rymden! Omnisexuella odödliga kaptener! Aliens som blackmailar regeringen med att mörda en tredjedel av jordens befolkning! HURRA!

"Du är för dålig för att kasta sten" och "låter som en gåta"
Sagan om de Bannlysta är klassisk. Alla dåliga rip-offs kan dö. :(

Falling snow med Agalloch
Äckligt fin låt. Får rysningar av introt varje gång jag hör den.


Mer South Park
Säsong femton börjar femte april! ÅHÅHÅH.

DISS

Människan i en gammal KP som tyckte att Sagan om ringen-parodierna var ELAKA
Titeln säger sig själv. Världen ÄR elak, käften ungjävel.

Backstabbande snö
Sånger om fallande snö approvas - men verklig snö kan dra åt HELVETE. Vi fryser ihjäl här i skogen. I lördags så var det faktiskt VARMT och vi såg en gnutta hopp - men vad hände nästa dag? Jo, jag blev förvandlad till en isbit när jag gick ut i snöstormen! LAME!

Saker som kommer ivägen för vårt bloggande
För mycket att göra, för lite sömn, för lite tid.... skitsaker som förstör i allmänhet.... usch.

Läspande bloggare
Den här gamla videon säger verkligen allt.... jag blir mörkrädd. VARFÖR? VARFÖR?! :(


//Rivfader

5 kommentarer:

  1. HAhah, bara för att jag kommer ihåg den insändaren i KP x)

    SvaraRadera
  2. hej har du sett att Vira från Hofosho har startat egen blogg, kolla in kandylandy.se <3

    SvaraRadera
  3. kan ni inte skriva lite mer om sex m.m.?

    SvaraRadera
  4. måste säga att den där videon gjorde mig mörkrädd med... snubben har ju sjuka åsikter. visserligen har folk sagt elaka saker till honom, men man ska aldrig ta saker som folk säger via internet seriöst. vissa är ju bara ute efter att vara elaka. men han behöver ju inte hoppa på andra bara för att folk är taskiga mot honom. vafan, rödhåriga kan ju inte rå för att de är rödhåriga. fattar inte varför alla ska gå på utseendet så jävla mycket. och smink är mest bara onödigt, och alla som använder smink är ju inte "strykfula", som han uttryckte det, utan smink. *ta ett djupt andetag*
    hoho, snön kan dra åt helvete, yes. börjar bli jävligt trött på all snö nu. det var trevligt de första veckorna, sen blev man bara irriterad på eländet.

    ehem, lång kommentar det blev XD

    SvaraRadera
  5. Seriöst ingenting på TRE hela veckor? D:
    blir ju deprimerad här snart D:

    puss på er ! :*

    SvaraRadera