måndag 1 mars 2010

Dagens klagomål

.....jag sover så länge att man blir mörkrädd. 
Och ja, jag älskar också zombies..... fast jag älskar troll mer. :)

Såååå, vad ska man skriva om? Idag har jag spelat WoW för första gången i år. Jag var en blood elf. Den var gay.... obviously.
Påtal om WoW; något som jag har problem med är faktiskt....

....såna som praktiskt taget lever i Azeroth.
World of Warcraft är roligt, särskilt om man spelar tillsammans med någon. Men när folk slutar träffa sina vänner för att raida höjer jag lite på ögonbrynen.
Det är ett SPEL. Det är ett TIDSFÖRDRIV. Det är meningen att det ska vara KUL, inte ett måste. Ärligt talat så är det så otroligt dyrt att jag faktiskt tycker att det är rätt idiotiskt att köpa det från första början. Själv leech-spelar jag. Aldrig i livet att jag skulle betala.
Privat-servers är men bra sak också; även om jag själv föredrar att leecha på vanliga servers.


....uh.


Äh, jag langar en bild på hur jag ser ut just nu. För jag är så snäll.



//Rivfader

1 kommentar:

  1. Jag har spelat WoW oxå, det är kul men jag håller med om att man inte ska ta det för allvarligt. Men har nog spelat mest på min undead, även om jag spelat som dom flesta olika raserna ;)

    SvaraRadera