tisdag 9 mars 2010

Average trolldag.

Det har hänt ett par gånger att folk har undrat hur ett trolls vardag ser ut.
Då måste jag svara att ALLA TROLL LEVER OLIKA. Jag och Svampfest bor till exempel för tillfället i ett jättestort ihåligt träd med en massa våningar som är diskret placerat mitt i någon av Sveriges alla skogar.
Vissa troll bor under stenar, vissa troll bor i hål i marken, vissa troll bor i berg, vissa troll bor under broar, vissa troll bor i träsk, vissa troll bor i DIN MAMMA.

Men min typiska vardag ser ut såhär:

7.00-7.15: Blir väckt av otrevligt träskgrunkel-tjut.
7.15-7.30: Gör frukost av den tjutande träskgrunkeln.
7.30-8.00: Har ätit klart min frukost och sitter och slöar (aka porrsurfar) framför datorn.
8.00-11.00: Går ut och gör viktiga saker. Samlar kottar! Plockar svamp! Jagar älg! Någonting måste man ju leva på.
11.00-11.30: Äter lunch. Har sex med Svampfest. Gärna samtidigt.
11.30-16.00: Pluggar för att en dag komma in på trollhögskolan! Viktiga grejer!
16.00-18.00: Besöker en bekant och gör något retarderat med denne. Eller.... har mer sex med Svampfest.
18.00-18.30: Middag! Käkar ofta älg, björn eller träskgrunkel.
18.30-???: Lurkar. Chattar. Sover. TYST, JAG ÄR INTE LAT, I ETT FALL AV HUNDRA GÖR JAG LÄXOR. :(

.....

......

Och i många, många fall så ser jag på tv-serier.
Ofta..... väldigt.... gay tv-serier.
Hosthosthosttystmeder.


Därför älskar jag Torchwood. I rest my case.

//Rivfader

2 kommentarer:

  1. ÅH HERREGUD VAD SÖTT <33333

    SvaraRadera
  2. TORCHWOOD ÄR TEH BEST CRAP EVURURUR! BÖGAR, HOROR, VÅLD OCH UTOMJORDINGAR! <3

    SvaraRadera