lördag 13 mars 2010

Den hemska melodifestivalen minut för minut.

Jag har bestämt mig. Jag ska plåga mig med melodifestivalen..... skriver nu minut för minut. Jag kommer dö.


INTROT

(Missade de första minuterna för jag är en superbög.)

20.04: Svenske terminatorn, smörpojken och "någon tjej" våldtar Eye of the tiger våldsamt.

20.05: Lol de drar av sig de fula morgonrocka-- wtf high school musical? Eller va? LOLICON LOLICON LOLICON. Små hejarklacksungar intar scenen och är..... vidriga.


BIDRAGEN

20.06: USCH DARIN KOMMER UT AAAHHHH PERNILLA USCH

20.07: Svenske terminatorn låter som om han har ont i magen.

20.08: Alla sjunger och klappar händerna á la kristen kör. What is this I don't even. Jag ser en man med rosa hatt i publiken.

20.09: blablabla shit we already know

20.11: Måns drar ett dåligt skämt.

20.12: HJÄLP EN LÄSKIG TANT...och "DÅÅÅÅ KÖR VIII" äntligen.

20.14: Darin din mustasch liknar en pubertal fjortonårings..... och där går första låten i gång.

20.15: "ÅÅÅÅH-ÅÅÅÅ-HÅÅÅÅ EEEY-YEEEH" Det här börjar ju bra.

20.17: Jag vill..... bara spy upp något riktigt, riktigt äckligt på hans kritvita kläder så att de blir riktigt grisiga.

20.18: Usch. Äntligen över.

20.19. Åh nej. Nu börjar Pernilla. I hudfärgad klänning. Jag hatar allt.

20.20: Är inte hon typ..... fyrtio-något? SLUTA LÅTSAS VARA EN FUCKING KÄRLEKSKRANK SEXTONÅRING.

20.22. Ligger och dör och hatar allt. Fuck you Pernilla.

20.23: Lol kille med Motörheadtröja.

20.24: Jag kan se din rumphaka Andreas Johnsson. Och du har kinesögon.

20.25: Jag gillade Sing for me förr har jag för mig. Det här är rätt tråkigt.

20.26: Jajaja du är bäst hittills i alla fall. För Darin och Pernilla kan..... dö.

20.27; Vill också ha en ljussta- AAAAAAAAAH JAG HATAR TIMOTEIJ DERAS SPOTIFYREKLAM ÄR HEMSK. "HEJ! DET HÄR ÄR TIMOTEIJ!"

20.28: "KOM KOM KOM"... MISSTOLK. USCH MÅSTE DE HA EXAKT SAMMA HÅRFÄRG

20.29: ok de hade fina dragspel och fioler men wtf MAN HÖR DEM INTE.

20.30: brb har förlorat tron på mänskligheten. De använder sina instrument som PRYDNADER. MAN HÖR DEM JU FAN INTE.

20.31: Jag ser fler rosa hattar. Jag vill också ha en.

20.32: Peter du har världens bögigaste dialekt.

20.33: Lol titeln. "Hollow"... inte alls EBONY DARKNESS RAVEN WAYS BAW BAW CUT.

20.34: Tråkig. Bara... tråkig.

20.36. Äntligen slut. Oh noes.... Ola nu.

20.37: Nej jag tänker inte skaka loss, fuck you "någon tjej".

20.38: Argh... jag kan inte hjälpa det. jag gillar det där lilla pianointrot. Är så svag för sånt. :c

20.39: Rätt catchy låt ärligt talat. Jag hatar det klassiska dunket dock.

20.42: Någon blondin sjunger nu. Tittar man riktigt noga ser hennes klänning ut som en penis.

20.43: .....nej det gör den inte alls jag har bara tråkigt.

20.46: Såsiga ballader usch. Äntligen är tråktjejen klar.

20.47: Lol Salem Al Fakir pratar så töntigt. Han skriver iaf sina låtar själv, pffth.

20.48: Roligt hår har han iaf. Helt okej låt om man jämför med de tidigare smöriga balladerna....

20.49: .....lol någon kille snodde hans plats och började spela.... wtf han spelar ju inte han dricker något bajs.

20.50: Jag gillar inte hur alla använder instrument som fucking prydnader.

20.53: Ännu en tråkig blondin med nasal röst.

20.55: Orkar inte kommentera den tråkiga blondinen. Nu är hon... klar. Lol "ALLA TJEJURS VÅTAH DRÖMMM"

20.56: ÅÅÅÅH KAN HAN SLUTA SE UT SOM EN JÄVLA P15?! OM HAN VILL BLI TAGEN SOM EN MAN FÅR HAN FAN SE UT SOM EN

20.57: JAG HATAR ALLTING. FYFAN VILKEN TÖNT. ÅÅÅÅÅÅHHHHH JAG HATAR ALLT "GIVE ME LOVE MANBOY" INTE ALLS GAY NEJ NEJ.

20.58: Gråter och hatar allt. Fyfan vilken ful dans. Jävla fagboy.

21.00: Alla låtar är slut. Jag flyr. Får kolla vem som vinner i efterhand. Jag hatar allt. Jag är inte kvar i tv-soffan en sekund till. Tjohej.


jaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghataralltjaghatarallt


//Rivfader

4 kommentarer:

  1. Salem al Fakir pratar sött vad pratar du om >:/

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAH

    Ni gav de tittarsiffror.
    FY PÅ ER!

    /l.i

    SvaraRadera
  3. 20.49: .....lol någon kille snodde hans plats och började spela.... wtf han spelar ju inte han dricker något bajs.

    SÅG DU INTE ATT DET VAR BJÖRN GUSTAFSSON?! jag skrattade tills jag dog.

    SvaraRadera
  4. Ditt inlägg är nominerat till Best Of Buzz av användarna på EventBuzz, får du flest röster vinner du 5000 kr!

    SvaraRadera