onsdag 10 mars 2010

Otrevligt quiz.

Goder morgon, folk!
Eftersom att det är obligatoriskt för mindre kända bloggare att någon gång göra idiotiska tester som man hittar på avskyvärda sidor såsom bilddagboken så ska jag göra just det! *dudun*

42 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
Det här börjar ju jävligt lovande. Caps och utropstecken. Det är bara särskrivningen som fattas.

1. Det första du tvättar i duschen? ÅH DET VILL DU ALLT VETA VA?!
..............
......
........min högra näsborre.

2. Gillar du kaffe? Nej, jag gillar inte kaffe, för beskt för mig. Jag gillar inte heller poppare som låtsas gilla kaffe för att vara just poppare i andras ögon. De dricker mjölk och socker med en fjärdedels deciliter kaffe. Det är inte kaffe.

3. Hur mår du just NU? För jävligt to be honest, har trollhosta.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? I förnamnet? Isåfal K som i Jack Harkne- HAHA NEJ JAG MENAR T SOM I SVAMPFEST HURR DURR JAG ÄR INTE BÖG ALLS.

5. Berätta om din senaste dröm. Jag var omringad av tusentals gröna penisar och halvnakna, dansande långhåriga män medan jag gifte mig med Jack Harkness från Torchwood..... no homo.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat i en hel månad utan att tröttna på det? Seriöst, vem kan det? Vem som helst skulle tröttna lite.
.......om jag inte får chokladpudding varje kväll förstås. :]

7. Vad vill du ha just nu? En odödlig, svarthårig, omnisexuell alienjägare med rumphaka.

8. Har du räknat till 1000 någon gång? ..............jag har för mycket fritid. :( MEN JAG KAN GISSA PÅ ATT DEN SOM HAR GJORT QUIZZET INTE HAR DET. DEN ORKAR INTE ENS SKRIVA TUSEN MED BOKSTÄVER.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? USCH. VEM FAN BITER I GLASSEN?! Skitkallt för tänderna ju! Det ilar i hela käken bara jag tänker på det! Sjuka jävlar!

10. Använder du smileys? När de behövs, ja. Brukar undvika dem men det resulterar i ett alltför seriöst tonfall och massa missförstånd, ugh. DÄRFÖR hatar vi att samtala digitalt.

11. Har du träffat någon kändis? Jag var den som hyrde ett soltroll att stjäla alla Kissies pengar och köpa en barbara av Terji Skibenaes i naturlig storlek, räknas det?

12. Gillar du keso? Fuck you.

13. Vilken låt hade du senast i huvudet? Nights of arabia med Kamelot. Ihihihihihi. Roy Khan är totalt fabulös men herregud måste han ha sån där tysk porrmustasch ibland?

15. Är dina föräldrar stränga? Nu har faktiskt JAG en fråga till DIG, herr quiz; var fan är fråga fjorton?

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Om jag fick en life-sized chokladstaty av Alexi Laiho, ja.

17. Glittrar något i ditt rum? Jag har inga vampyrpenisar på rummet, fuck you.

18. Brukar du hyra film? Öh, vi troll har inga pengar direkt, vi har rent guld. Vill vi köpa något måste vi konvertera guldet till pengar och det tar tusen år. Så nej, jag slösar inte mina pengar på sånt särskilt ofta.

19. Var kommer du vara på lördag? Inte där jag vill vara.... suck. :( -insert drömmande om alienjakt here-

20. Var du med och upplevde när World trade center föll? Varför är det en så jävla viktig händelse egentligen? Bara för att det är kapitalist-USA det handlar om?

21. Vad åt du till lunch? Klockan är nio, jag har inte ens ätit frukost än, fuck you.

22. Har du lockigt hår? På snoppen?

23. När grät du senast? .....när en i House dog....nämner inga namn, vill inte spoila, men buääähhh. :(

24. Har du gått in i en vägg någon gång? ....undrar om japaners ansikten är så platta för att de går in i väggar så oft- nej nu ska jag inte skoja om sånt som INTÄ ER OKÄJ.

25. Favoritårstid? Sommar sommar sommar sommar SOMMARLOV.

26. Vem höll du senast i handen? Din mamma. *bum-bum-TSCHHH*

27. Sover du med tv:n på? Så att elaka tjejen i Ringu kan ta mig? ABSOLUT INTE. Hon gjorde söta killen i The ring till en ful snurrgubbe buääähhh. :( Jag och Svampfest blundade så att vår bild av honom inte skulle bli förstörd!
....ja vi är patetiska håll käften.

28. Tycker du att du är gammal? SLUTA GE MIG ÅNGEST.

29. Är du mörkrädd? Nej, men vet du vad jag däremot är rädd för? .....nej inga fler urusla din mamma-skämt, Rivfader.

30. Gillar du ditt liv just nu? Jag har trollhosta. Behöver jag säga något mer?

31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Hej dum fråga, SJÄVKLART, det är skönare att bada än att duscha... särskilt om det är i choklad. :)

32. Har du bra syn? Jag kan se din hard-on härifrån.

33. Var är dina föräldrar just nu? ..............fan, inget din mamma-skämt på lager.

34. Vad har du på dig just nu? Sexig skjorta á la Torchwood. Inga byxor. ;D

35. Vad var det senaste du köpte? Massa serier, öhö. Tyst, det är inte slöseri på pengar.

36. Hatar du mer än tre personer? Bloggen heter You Effing Suck; SJÄLVKLART.

37. Använder du sushipinnar? Jävla kinespåfund, kan inte äta med dem för att rädda mitt liv. :( Nej jag skyller inte min okunskap på en hel nation vad pratar du om.

38. Äger du ett vapen? Räknas Wii-kontroller? Det borde de. Dangerous shit.

39. Gillar du ditt hår? Det är långt, grönt och mysigt att dra fingrarna igenom - ja.
.....eller jaha pratar du om håret på HUVUDET? ;D

40. Gillar du dig själv? ÖHÖHÖ. ALLTID. *superhjältepose, snor som hänger från näsan och toalettpapper på vänstra foten*

41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? DIN MAMMA. ......suck förlåt jag känner mig dryg idag. :(

42. Hur ofta använder du msn? NÄR DIN MAMMA ÄR ONLINE.


......ok vet ni, jag tror att det var BRA att testet tog slut nu... började bli lite frustrerad. D:

//Rivpappa

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Nej, men usch - inte Terji ... Han är läskig! :(

    För övrigt är ni nu creddade i min Myspaceblogg: www.myspace.com/ironsparkle

    SvaraRadera
  3. JAG TYCKER NI BORDE SATSA PÅ ATT BLI JETEKÄNDA BLOGGARE OCH ÄGA SKITEN UR ALLA FJORTISBLOGGARE.
    SÅ...
    Men då får ni nog börja visa er :o

    SvaraRadera