måndag 21 september 2009

Välkommen.

Du kommer att avsky vad du snart kommer att läsa. Tro det eller ej.

Denna blogg drivs av två anonyma troll som bor någonstans i skogen. De lever endast på choklad och metal, och älskar att kritisera den avskyvärda yttre världen. 



Det där är jag som skriver just precis nu. Mitt namn är Rivfader och jag är ett skogstroll som då och då lufsar in i stan för att gå på konserter och skrämma fula människobarn. Jag är naturlig grönett och har ett attraktivt underbett. Jag lever för att kritisera och göra narr av saker, det mänskliga påfundet "choklad", vilda fester och metal. Jag avskyr övermogna bananer, tejp under strumpan och.. tja, det mesta. Jag är egentligen homosexuell men Svampfest är såpass sexig så att jag gör ett undantag.


Nu ska jag låta min fru introducera sig själv. 



Jaha. 

Jag heter Svampfest, jag är den största bitchen i skogen och... det finns inte så mycket mer att säga. Jag och min man tycker i princip lika om det mesta, utom i sovstubben (sovrummet för er människor) där jag gillar att vara underst och han gillar att vara överst....


.......


Host. Men... mer om vårat sexliv senare. Uhm.

Det var väl introduktionen det.


/Rivfader och Svampfest

3 kommentarer: