tisdag 22 september 2009

Svampfest är sick!

Hej människor! Som sagt, jag, svampfest, är sjuk idag. Det betyder att jag kommer ha mer tid för att hata. :)


Så.... vad passar inte bättre än; invandrare som hatar svenskar!

Ta mig inte fel, jag hatar inte specifika grupper, jag hatar ALLA människor.


Okej, vi säger att det är krig i något land. Sverige släpper in en jävla massa invandrare så att de slipper bli ihjälskjutna i sina egna länder. Men då måste självklart vissa av dessa invandrare vara otacksamma skithögar som gör allt för att FÖRSTÖRA det landet de blivit insläppta i och avsky dess befolkning! Fuck yeah, respektfullt. Sverige räddade i princip livet på er och så måste ni skaffa GANGS IN THE HOOD YO, klottra ner och vara assholes. 


Säger man något dåligt om den stereotypa invandraren som faktiskt inte bara är en stereotyp utan existerar så blir man kallad rasist. Men vilka är rasister egentligen?


/Svampfest "Svessie" Ursvamp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar