tisdag 22 september 2009

Frågehörnan 1


Hej Rivfader och Svampfest! Jag är en kille på tolv år som undrar en grej.... hur runkar man? Jag vågar inte fråga någon, det är så pinsamt...
Doktor Rivfader svarar: Ta ett stadigt tag om din penis och ryck så hårt du kan tills du känner att den lossnar. Ge den sedan till din hund.


tjabba ja e en kille på 13 jordsnor som e fätt kär i en tjej å ja venne hur ja ska få kontackt me henne hjälp

Doktor Rivfader svarar: Det är övertydligt att du varken kan skriva på ordentlig svenska, har någon som helst kunskap om versal, kommatecken och punkt och dessutom inte har den blekaste aning om att om du verkligen var tretton jordsnurr skulle du vara tretton dagar. Jorden snurrar runt solen och inte tvärtom, jag är troll och jag vet det här, retard. Om du verkligen menade jordsnor som du skrev så... är jag väldigt nyfiken på den substansen.

När det gäller tjejen, kasta en kraftig trästock i riktning mot hennes öga, då kommer du att få en jävla kontakt med henne.


tja rivfarsan och svampis!!!! jag är en tjej på 14 år som är lite orolig över min mens... det slutar aldrig blöda!!!!!! hjälp!!!!!!

Doktor Rivfader svarar: Steg 1: Testa dig för aids. Om du har aids, ät en kotte. Annars kan du gå vidare till steg två.

Steg 2: Donera ditt blod till behövande.

Steg 3: Förblöd.


Det var det för den här gången! Har även DU en personlig fråga? Maila den till youeffingsuck@hotmail.com !


/Rivfader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar