torsdag 11 februari 2010

HELLU.

Wow, Rivfader skriver? Det trodde ni inte va?
Anledningen till att jag praktiskt taget har slutat blogga på senaste tiden är enkel: det tar tid och energi. Jag är inte särskilt bra på att disponera den lilla fritid jag har vilket inte gör så att jag knappt hinner med bloggen då jag har en massa annat att göra.

MEN. Jag ska försöka börja skriva igen. Det känns dock som om inspirationen börjar sina, att bara blogga om HAAAT!!1!! känns så repetivt.

SÅÅÅÅÅÅÅÅ er uppgift är nu att inspirera mig på alla möjliga vis. Förklara er undying love för bloggen, berätta om något otroligt vidrigt som ni bara MÅSTE höra oss klaga på.... återuppliva zombietrollen!

Medan ni gör det så kan ni få höra en liten truddelutt av Finntroll, som släpper ett nytt album i slutet av månaden! Vi älskar't!



//Rivfader

9 kommentarer:

  1. Klaga på "dagens outfit" på alla fåniga rosa tjejbloggar.

    SvaraRadera
  2. BRISSIES HEADER BRISSIES HEADER

    Denna blogg är så käääärlek att jag VET att ni kan driva med hennes koliknande fejs och döda Kissie/dugong blick. FÖR NI KAN <3

    SvaraRadera
  3. Eller nevermind Rödräven drev med det igår

    SvaraRadera
  4. l.i som hatar mello men gillar er blogg (y)13 februari 2010 kl. 18:39

    SKRIV OM HUR VIDRIG MELODIFESTIVALEN "NÖRDFESTIVALEN" ÄR!

    SvaraRadera
  5. MEN DISSA INTE SALEM AL FAKIR, DÅ BLIR HANS FANGIRLZ OCH FANBOIZ ARGA D:

    Men seriöst MELODIFESTIVALEN är ju utmärkt snark-material.

    SvaraRadera
  6. Mer metal! Det finns ju hur mycket roligt som helst att skriva om metal. Recensera Svartby! :)

    SvaraRadera
  7. Eran blogg behövs för att uppehålla den - ack så bräckliga – ekologiska balansen i bloggvärden. Varje inlägg ni skriver äter upp sisådär tusen tråkiga, rosa fjortisblogg inlägg.

    Skriv om svamp och fördomar mot troll i samhället! Är det sant att vikingar åt flugsvamp? Har ni bränt några kyrkor? Dödat präster? Rövat bort små barn?
    Och metal är bra, ett aldrig sinande ämne. Vad tycker ni om töntig black metal?

    SvaraRadera
  8. Skriv om (som sagt) metal, och vilken typ av metal som ni gillar bäst eller tvärtom.
    Klaga på dom där bloggarna som alla är rosa, blommiga och fluffiga, modegalna och likadana.

    Det kommer alltid finnas något att klaga på, och ni gör ett jävla bra jobb oxå. Så fortsätt blogga!

    SvaraRadera
  9. Men srsly nu får ni faktiskt ta och börja blogga igen!
    Alla andra bloggar jag följer är så tråkiga :C

    SvaraRadera