torsdag 25 februari 2010

Gräsklipparmetal...?


Wait.... what?
En massa typer i vita dräkter. Gör oljud och knasiga poser. Låter som gräsklippare. I nio minuter.
Det här..... måste vara det mest urlöjliga jag har hört. 
De hade lika gärna kunnat klippa gräset i KKK-dräkter på scen. 
Hur hög måste man vara för att uppskatta det här?

....lika hög som Finntrolls vokalist, som tydligen uppskattar det här bandet.

Jag.... jag vet inte.
Vissa saker kommer jag aldrig att förstå. 

Lyssnar hellre på gräsklipparen än det här för att vara ärlig.

//Psykiskt skärrad och garvande Rivfader

3 kommentarer:

  1. Ja, man måste ju säga att det var en väldigt udda metal och det lät inte speciellt bra heller ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, vafan..?
    Vafan?!
    Jag saknar ord.

    Är det morgonrockar de har på sig?

    SvaraRadera
  3. Åh herrejävlar. Någon finns det ju uppenbarligen som uppskattar det, den har ju närmare 400k views. Säkert folk som har svårt att somna... *gäsp*

    SvaraRadera