måndag 4 januari 2010

Kunde inte somna inatt, fjortisar?

God kväll!


Det är Rivfader, long time no see va?

Jag och min fru hade jättesvårt att sova igår! Såg ni att det var fullmåne? Det har ju varit de 69 nätter i rad nu, så jag var jätterädd för fjortisar... barnsligt? Ja, jag kanske är lite barnslg trots allt.. Men jag hade jättesvårt att sova i natt för jag låg och funderade över hur det skulle bli om det blev som i Fjortisapockalypsen. Har ni sett den filmen? När en sjukdom sprids för att en kille blir biten av en galen fjortis, och sen blir han helt galen, sminkar sig vulgärt och äter människor, och sen sprids det ut i hela landet och alla äter människor, sminkar sig vulgärt, strular med varandra och hela världen kollapsar..!


Jag låg till ca 6 imorse och jämrade mig över det... förstår ni vad jag menar? Liksom att hela världens befolkning blev fjortisar!

Jag tror dock att jag bara är paranoid, för come on.. Det skulle aldrig kunna bli så, eller?


Fjortiszombies - it's the end of the world.



//Rivfader (nedre bilden gjord av Svampfest!!!!!!!)

1 kommentar:

  1. RIVPAPPA! SVAMPKALAS! ÄNTLIGEN! KOMMER NI INTE TILLBAKA NU SKA JAG JÄVRAR KOMMA OCH GAFFATEJPA FAST ER VID DATORERNA! HERRVETE!

    SvaraRadera