onsdag 23 september 2009

Morgoninlägg om... LÅNGHÅRIGA MÄN.

Så tydligen är två mycket kända bloggerskor vänner igen och alla går i taket skrikandes OH MAH GAWD. Om jag och Svampfest kletar ner oss med mascara och brunkräm, börjar bråka och sedan älskar varandra igen, får vi massa uppmärksamhet då...?


Men på den här bloggen bryr vi oss om finare saker som till exempel....


MÄN MED LÅNGT HÅR!

Och såklart behövs då en topplista på vilka som är de snyggaste långhåriga männen om Rivfader får bestämma.



5. Tuomas Holopainen, Nightwish.

Jag gillar inte direkt Nightwish, och Anettes engelska får mig att skämmas över att bo i de svenska skogarna.... men Tuomas är skitsnygg, tror att han är Jack Sparrow och uppskattar inte strippande brudar. Kan det bli bättre? Ja, när jag fått honom i säng.


4. Mathias "Warlord" Nygård, Turisas.

Såg ni sminkbilden? Kan ni fatta att det här är samma person? OH BABY.


3. Alexi "Wildchild" Laiho, Children of Bodom

Kort, finsk och snäppet gayigare än de andra! Han bör dock sluta bryta alla kroppens ben.


2. Mathias "Vreth" Lillmåns, Finntroll 

Ursäkta, men sedan när är troll såhär snygga? ...sedan Vreth och Svampfest, så klart.


1. Henkka T. Blacksmith, Children of Bodom

....man GÖR inte såhär. MAN ÄR INTE SÅHÄR SNYGG. Det avgörande för att han skulle toppa listan var hans kropp... det här är dock inte bästa bilden då man inte ser den. Gå och sök på youtube nu, barn små.


Det var hemskt svårt att välja, men det här är nog topplistan.

Nu ska jag gå och utföra mina dagliga trollsysslor.


/Rivfader

1 kommentar: